.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح سه گانه فتنه‌گران درخصوص هدفمندسازي يارانه‌ها

دبير سابق هيئت دولت ضمن تاكيد بر تلاش فتنه‌گران براي سياه نمايي عليه قانون هدفمندسازي يارانه‌ها به چهار شاخص طراحي شده آنان براي اجراي اهداف خود اشاره كرد.

مجيد دوستعلي قائم مقام وزير كار و امور اجتماعي و دبير سابق هيئت دولت در گفت‌وگو با فارس هدفمندكردن يارانه‌ها را ايجاد يك تحول اقتصادي در كشور ياد كرد و افزود:‌ بدون ترديد هر طرحي از جمله هدفمندكردن يارانه‌ها با خود فراز و نشيبي همراه دارد اما نتيجه آن قطعا به نفع مردم خواهد بود.

* مخالفت دشمنان با برنامه‌‌هاي توسعه‌اي كشور

وي با بيان اينكه نتيجه مطلوب اقتصادي در كشور براي دشمنان نظام خوشايند نيست، تصريح كرد: ملت ايران از همان ابتداي انقلاب در برابر جنگ‌افروزي‌ها، تحريم‌ها ايستادگي كرده‌اند به همين دليل دشمنان شكست خورده به دنبال آن هستند كه مردم اين كشور را از آرمان‌هاي امام، انقلاب و رهبري دور كنند.

قائم مقام وزير كار و امور اجتماعي با تاكيد بر اينكه همه دلسوزان نظام جمهوري اسلامي بر اجراي هدفمند كردن يارانه‌ها تاكيد دارند، خاطرنشان كرد:‌ دولت، مجلس، رئيس‌جمهور و مقام معظم رهبري عزم خود را براي اجراي اين طرح ملي جذب كرده‌اند چرا كه اين طرح براي رفع مشكل اساسي وضعيت اقتصادي كشور است.

* فعاليت بيش از 170 سايت براي تشويش اذهان عمومي عليه هدفمندي يارانه‌ها

دبير سابق هيئت دولت در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينكه بيش از 170 سايت به تضعيف و مقابله با اين قانون مي‌پردازند، تصريح كرد: از طرفي مسئولان و دلسوزان بر اجراي اين طرح تاكيد دارد و از طرفي ديگر دشمنان مي‌خواهند با اين طرح مقابله كنند به همين دليل خشم دشمنان بيانگر اهميت اين طرح مي باشد.

* تلاش فتنه‌گران براي تلخ كردن شيريني هدفمندكردن يارانه‌ها

وي با بيان اينكه فتنه‌گران پس از ناكامي در حوادث انتخابات به دنبال فتنه‌اي ديگر به شيوه اقتصادي هستند، افزود: دشمنان با توجه به سابقه خود در تلخ كردن شيريني حضور 40 ميليوني مردم در پاي صندوق‌هاي راي، مي‌خواهند شيريني هدفمند كردن يارانه‌ها نيز به كام مردم تلخ كنند.

قائم مقام وزير كار و امور اجتماعي با بيان اينكه اين افراد هرگونه اقدامي را براي مقابله با اين قانون انجام مي‌دهند، خاطرنشان كرد: شايعه‌پراكني از ديگر اقدامات فتنه‌گران است چرا كه آنها با ايجاد فضايي غبارآلود مي‌خواهند مردم را براي خريد اجناس تحريك كنند.

دبير سابق هيئت دولت سومين اقدام فتنه‌گران را براي مقابله با طرح تحول اقتصادي را ايجاد نااميدي در بين مردم عنوان كرد و گفت:‌ فتنه‌گران آينده‌اي مبهم را پس از اجراي هدفمند كردن يارانه‌ها را به مردم تحميل مي‌كنند كه پس از هدفمند كردن يارانه‌ها قيمت اجناس افزايش چشم‌گيري پيدا مي‌كند؛ در حالي كه اينچنين نيست.

* چهار شاخص براي اجراي طرح تحول اقتصادي

دوستعلي در بخش ديگري از سخنان خود به بيداري ‌مردم كشورمان اشاره كرد و گفت: مردم دلسوزان و دشمنان و متظاهران را به خوبي مي‌شناسند به همين دليل اگر مردم اين چهار شاخص يعني "صبر و تحمل، شناخت و توجه، اعتماد به مسئولين و توجه به توصيه‌هاي مسئولين " باعث مي‌شود كه اين طرح بنحو شايسته‌اي صورت گيرد.

وي با تاكيد بر اينكه بايد با اجراي مردم صبر و تحمل داشته باشند، ادامه داد: شناخت دقيق اين طرح توسط مردم بسيار مهم است چرا كه با آگاهي و بصيرت بيشتر مردم توطئه‌هاي دشمنان نيز خنثي و بي‌تاثير مي‌شود.

قائم مقام وزير كار و امور اجتماعي در خصوص اعتماد مردم به مسئولين يادآور شد:‌ بيمار زمان مراجعه به بيمارستان به پزشك خود اعتماد مي‌كند تا به سلامت كامل دست پيدا كند. حال اگر بيمار به پزشك خود اعتماد پيدا نكند، طول درمان با مشكل روبرو مي‌شود به همين دليل مردم همگام با رهبري، دولت، مجلس و قوه قضائيه به دلسوزان خود براي اجراي هدفمند كردن يارانه‌ها اعتماد كنند.

دبير سابق هيئت دولت بر اعتماد مردم به مسئولين تاكيد كرد و گفت: مردم بدانند دشمنان نظام از اجراي هدفمندكردن يارانه‌ها ناراحت هستند چرا كه آنها مي‌دانند اگر اين طرح اجرايي بشود و نسل جامعه اسلامي و انقلاب توسعه پيدا مي‌كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.